Conèixer les darreres tendències disruptives del sector, per tal de fomentar, a través del lideratge intern, la transformació de les organitzacions cap a una indústria més descarbonitzada, digital, flexible i constantment actualitzada.
- Conèixer els factors de canvi que impacten en el sector de l’automoció, obligant-lo a transformar-se completament, donant importància a les noves capacitats per afrontar aquest repte.
- Conèixer l’aplicabilitat de la intel·ligència artificial i la tecnologia de dades , tant del producte com de totes les àrees de la cadena de producció, logística, vendes i nous productes, així com el nou concepte de vehicle connectat.
- Enfocar l’usuari al centre i conèixer les tecnologies que impacten en l’evolució de nous productes, com el cotxe connectat i autònom, i els nous models de negoci i economia circular, fruit de la nova mobilitat.
- Conèixer l’ús, i les característiques dels nous materials: més lleugers, mes resistents , mes sostenibles que tenen un impacte en el vehicle més positiu i com impacten el concepte del vehicle i els seus processos de transformació.
- Conèixer els habilitadors tecnològics que impacten en la manufactura avançada (indústria 4.0) i distribució connectada (logística 4.0), optimitzant els seus processos de producció i distribució.
- Conèixer els elements tecnològics que poden ajudar a la descarbonització i transició verda del sector, així com els nous reptes lligats a l’economia circular vinculats a les noves tecnologies de propulsió.
*Només els socis del CIAC tenen accés a aquest programa. Si ja ets soci, registra't o identifica't com a usuari.