Les autoritats que no faltaran al nostre Desè Aniversari
Les autoritats que no faltaran al nostre Desè Aniversari
Benvolgut/da {name},
En dues setmanes, com ja sabeu, celebrem el nostre Desè Aniversari!
És una edició totalment dedicada a vosaltres, al sector de la indústria de l'automoció i de la mobilitat, i l'Administració vol ser-hi present.
La presència d'aquestes autoritats i personalitats destacades del sector de l'automoció és una mostra del compromís i la importància que té aquest sector per a Catalunya i per al país en general. Així mateix, la seva participació en el Miting d'Auto i la celebració del desè aniversari del CIAC fan palesa del reconeixement i el suport que reben les iniciatives i els esdeveniments que promouen el creixement i la innovació del sector.
Us animem a no perdre-us aquesta oportunitat única de connectar amb altres professionals i experts del sector, i de conèixer les últimes tendències i innovacions en l'automoció a Catalunya i a nivell internacional. El Miting d'Auto i la celebració del desè aniversari del CIAC seran una jornada productiva i enriquidora per a tots els assistents, i estem segurs que serà un èxit rotund.
Acompanyeu-nos i celebreu amb nosaltres aquesta edició tan especial, una experiència inoblidable de la nostra primera dècada de col·laboració entre empreses a la Llotja de Mar el 28 de juny a les 18:00h! Us ho perdreu?
Aconseguiu la vostra entrada, quòrum limitat
Si sou socis del CIAC, recordeu que heu rebut un codi de descompte.
Per més informació, no dubteu en contactar amb nosaltres al telèfon +34 699 173 527 i al correu mitingdauto@ciac.cat
Ens veiem al Míting d'Auto El motor és la indústria!
